Отандық дәрігерлер тек фармацевтика ғана емес, медицинаның өзін Батыстағыдай жоғары табысты кәсіп ретінде көргісі келеді. Дегенмен, шағын бизнесте біз тек стоматология мен гинекология бойынша жеке медициналық кабинеттерді дамыттық. басқа медицина мамандары үшін немесе бастапқы капиталы 5 мың долларға дейінгі медициналық стартапта бағын сынағысы келетіндер үшін біз сізге ұсынамыз.
1. Бірнеше қонақүйлерге/офистерге медициналық қызмет көрсету аутсорсингі
Күрделі қонақ үйлер, оқу орындары, ірі кеңсе орталықтары, қауіпті ойын алаңдары кең мағынада алғашқы медициналық көмек көрсете алатын дәрігері бар азды-көпті «оралған» медициналық бөлмелерді қалайды (және көбінесе заңмен талап етіледі).
Мұндай мекемелер шоғырланған жерлерде бірден бірнеше жақын орналасқан мекемелерде жұмыс істейтін аутсорсинг қызметі осы ұйымдар үшін де, медицинадағы кәсіпкерлер үшін де өте ұтымды. Бұл жағдайда медициналық қызметкерлерге де, медициналық кабинеттердің дәрі-дәрмектері мен құрылғыларына да үнемдеуге болады. Осылайша, дәрі-дәрмектің әрбір пакетін бірнеше медициналық кабинеттерге бөлуге болады. Ал шұғыл емес (шұғыл емес) түрдегі құрылғылар кеңселердің бірінде бір данада болуы мүмкін – және қажет болған жағдайда басқа кеңсеге қонақ үй немесе кеңсе курьерімен, тіпті дәрігердің өзі арқылы жеткізіледі.
Сонымен қатар, ғимараттың кеңсе кеңістігі тар болғандықтан, медициналық бөлмесіз аутсорсингтік медициналық қызмет көрсету мүмкін – ол, айталық, бір кеңсе ғимаратында немесе университетте орналасқан, ал оның дәрігері көрші қонақүйге қызмет көрсетеді.
Мекемелер үшін мұндай схема персоналға, ең бастысы, дәрі-дәрмек пен жабдыққа тікелей шығындарды азайту арқылы да тиімді (дәл осы түрдегі кәсіпкерлер қолдануы керек маркетинг түрі) – және бұл қызметкерлердің жоқтығы. мекемеде тұрақты дәрігерлік бақылаудың болуы туралы заңның хаты толық орындалғанына қарамастан штат пен баланстағы заттар.
2. Ультрадыбыстық, үйдегі сынақтар
Идея ешбір жаңалық емес, бірақ оны әзірге тұтынушылардың премиум сегментіне бағытталған ірі жеке клиникалар ғана әзірледі, тіпті содан кейін де тек мегаполистерде ( орташа бағаКиевте үйде ультрадыбыстық зерттеу үшін – 600 гривен).
Бағаны 1,5-2 немесе 3 есе төмен ұсынатын, сондай-ақ ең қарапайым тікелей маркетингті қолданатын лицензиясы баяу жеке кәсіпкерлер – кем дегенде жақын орналасқан ұйықтайтын аймақтың пошта жәшіктеріне жарнаманы жеткізу, сондай-ақ жарнамаларды орналастыру – пайдасыз, Менің ойымша, ешқашан қалмайды.
Үйде жүргізілетін зерттеулердің осы түрлерінен басқа, емізетін ананың үйден кетуі өте ыңғайсыз болатын ақылы үйде босанғаннан кейінгі лактостаз ерекше сұранысқа ие болуы мүмкін. Әйелдер мен жаңа туған нәрестелерге арналған басқа қарапайым үй күтімі де сұранысқа ие болады.
Не екенін де ескеру керек кіші қала, мұндай қызметтері бар көптеген ірі қымбат клиникалардың (тіпті облыс орталығы туралы айтатын болсақ) ықтималдығы азырақ. Дегенмен, орта таптағы азаматтар да бар. Бұл дегеніміз, шағын бизнесті жаңадан бастаған адам ұзақ уақыт бойы тиімді бизнес тауашасын иелене алады – ол уақыт өте келе әртараптандырылған бәсекеге қабілетсіз медициналық кәсіпорынға айнала алады.
Айта кетерлік жайт, отандық шағын бизнес медицинадан жарнамаға немқұрайлы қарайды маркетингтік зерттеулер«Жергілікті» (мүмкін, емдеудің дәстүрлі емес түрлерін және фармацевтикалық сауданы қоспағанда). Олар әдетте «кімге қаласа, бізді табады» деген әдіспен әрекет етеді.
Шындығында, мыңдаған жүкті әйелдер емханаға барудың орнына үйде ультрадыбыстық сканерлеу мен тестілеу үшін шағын үш таңбалы соманы төлеуді жөн көреді – алайда мұндай мүмкіндік туралы, тіпті қымбат клиникалар туралы ақпаратты кез келген жерден алуға болмайды ( егер бұл сұрақ арнайы «Google» болмаса). Ешкім ешкімнен мұндай қызметке ықтимал сұраныс пен төлем опциялары туралы сұрамайды – бұл медициналық бизнесмендердің айқын іскерлік қателігі.
Үйде қымбат емес жеке дәрігерлерге қызмет көрсету жағдайында ең қарапайым жарнама металл пластикалық терезелерді өндірушілер-монтаждаушылардың белсенділігінен және такси қызметтерінен кем болмауы керек – кем дегенде, қызметті психологиялық ынталандыру үшін. Қарапайым тұтынушылар алдымен келесі тәсілді табуы керек: ақылы үйде медициналық қызмет көрсету – бұл әдептілік емес, қарапайым үй шаруашылығының орташа құнының құбылысы.
Ең қарапайым есте қаларлық телефон нөмірін пайдалану (басқа таксилердегі сияқты) мұндай бизнес үшін маңызды маркетингтік элемент болып табылады: жарнамалар лақтырылады, бірақ есте қаларлық нөмірлер «басқа» қалады және уақытында пайда болуы мүмкін.
3. Инновациялық өндірістің іске қосылуы
Медицина ең инновациялық салалардың біріне жатады. Көптеген дәрігерлерге, тіпті медициналық студенттерге тәжірибелерін қарапайым жақсарту үшін мыңдаған идеялар келеді. Олардың кейбіреулері шағын бизнесте жаппай өндірісті бастау үшін өте қолжетімді. Ең аз бастапқы капиталы бар дәрігерлер-кәсіпкерлер лайықты және жаппай іске қосуға болатын жабдық пен медициналық керек-жарақтардың бес өндірістік және зияткерлік идеясын қарастырайық.
Терминал (темір қораптағы қарапайым қуаттылығы төмен компьютер) емделушіге симптомдардың үлкен тізімінен – өзінің симптоматологиясын таңдауды және олардан басып шығару түрінде есеп беруді сұрайтын бағдарламасы бар. Әрине, таңдау организмнің жүйелері мен топографиялық аймақтарына сәйкес топтастырылған. Мұндай hard-n-бағдарламаларды санаторийлерге, ақылы, тіпті мемлекеттік емханаларға да сатуға болады – осылайша кезекте отырған пациенттер уақытты босқа өткізбей есеп шығарып, олармен бірге дәрігерге барады.
Кезекте тұрмай-ақ, көптеген адамдар дәрігердің кабинетінде дайын мәтінді ұсынуға қуанышты болар еді. Орнатқаннан кейін компания терминалдарды ақылы жөндеуге және олардың бағдарламаларын жаңартуға бизнес мүмкіндіктерін аша алады.
Дабыл-еске салғышты орнату мүмкіндігі бар микрочипі бар таблеткаларға арналған смарт пакет. Сондай-ақ, микрочипті сигналдық сигнал ретінде конфигурациялауға болады, ол кілттерге бекітілген немесе тұрақты көрінетін жерде орналасқан эмитенттік кілтпен бірге жүреді – егер мұндай қаптама пәтердің немесе сөмкенің ішінде жоғалып кетсе, кілт фоб микрочипті «мәжбүрлей» алады. Дәрі-дәрмекті табуға көмектесетін дыбыс және/немесе жарық сигналын беру … Мұндай пакеттер тіпті шамамен 100 гривен бағасында да кең сұранысқа ие болатын сияқты.
Шағын камерамен құлақтарды тазалауға арналған құрылғы – бұл тығыз сым, оның бір ұшында шағын камера (мысалы, веб-камера) және алынбалы мақта тампонын бекітуге арналған тесік бар, ал екінші ұшында USB болуы мүмкін. порт (арзан опция) немесе жеке шағын экран (әлдеқайда қымбат).
Құрылғыны пайдаланып, компьютер экранының алдында өз құлағыңызды тазалау (арзан нұсқада) жойғыңыз келетін мазмұнды анық көруге мүмкіндік береді. Шын мәнінде, үйдегі ұқсас бейне зондтарды басқа ашық дене қуыстарын мұқият тексеру үшін пайдалануға болады.
Түрлі түсті және безендірілген таңғыштар, дәке таңғыштары, гипстер (соның ішінде сәнді бейнелері бар, әртүрлі стильде). Мұндағы инновациялық идеал – мөлдір синтетикалық емес талшықтардан жасалған таңғыш. Айтпақшы, сәбилерге арналған суреттері бар гипстер біздің дәріханаларда ұзақ уақыт бойы сатылғанымен, бұл ұсыныс өте аз және өте қымбат, ал олардың бағасының төмендеуімен сұраныс үлкен болуы мүмкін; Ультрадыбыстық мини-дезинфектор, ұялы телефонның өлшемі (Батыста аналогтары қазірдің өзінде бар; ультрадыбыстық эмитенттердің өзі қарапайым өндіріс орындарына жатады).
4. Медициналық техника көрме-жәрмеңкелері
Ең дерлік пайдалы көрініс көрмелерді ұйымдастыру медицинаға қатысты жәрмеңкелер болып табылады. Олар әлі де арзан жабдықты, мегаполистерден тыс жерлерде (олар сирек немесе жоқ) және шағын шағын жәрмеңкелерді, мысалы, тұрғын аудандарда перспективалы болып табылады. Мұнда тек үй-жайды жалға алуға ғана емес, сонымен қатар мамандандырылған мекемелерде де, жеке тұлғалар үшін де өте белсенді қарапайым тікелей жарнамаға, ең болмағанда, өтетін орынға жақын аудандарда инвестиция салған жөн.
5. Фармацевтикалық препараттарды, тағамдық қоспаларды, медициналық жабдықтарды сату
Көшелерде және үй-жайларда – әсіресе мамандандырылған мекемелерде – көрсетілген өнім түрін (мемлекет дәріханадан тыс сатуға тыйым салмаған) қайта сату үшін автоматтарды пайдалану сән үрдісіне айналуы және елеулі пайда әкелуі мүмкін. Әрине, автоматтағы ең қарапайым дәрінің бағасы оның қорапшасының сатылу бағасынан кем дегенде екі есе өседі.
Сонымен қатар, коммерциялық сауданы «сумен» біріктіруге болады – айталық, суды құюға арналған терминал, оған машина еритін «көпіргіш» дәріні түсіреді; шағын ыдыстарға емдік шайларды, сироптарды құюға арналған автомат. Шындығында, тіпті тұтынушыға толық назар аударуға арналған қарапайым «планшеттік» машинада пластикалық стаканмен немесе онсыз ассортиментте шағын бөтелке су болуы керек (таблеткалар ішуді қажет етеді).