No Result
View All Result
  • Басты бет
  • Жаңалықтар
  • Дара кәсіпкер
  • Керек-дерек
  • Қаржылық кеңес
  • Kazbusiness
  • Әлеумет
  • Басты бет
  • Жаңалықтар
  • Дара кәсіпкер
  • Керек-дерек
  • Қаржылық кеңес
  • Kazbusiness
  • Әлеумет
No Result
View All Result
kazbusiness.kz
No Result
View All Result
Басты бет Жаңалықтар

Маркетолог Фил Барден ұсынған 5 маркетинг әдісі

07.12.2022
Жаңалықтар, Керек-дерек
5
👁️
WhatsappTelegramTwitterFacebook

Фил Барден – 25 жылдық тәжірибесі бар маркетолог, «Сатып алу жөніндегі ғылымды түсіндіру» (Decoded the science behind why we buy) кітабының авторы. Маркетолог әлемге белгілі «Unilever» және «T-Mobile» секілді компаниялармен жұмыс істеген. Ал бұл кітабында ірі компаниялардың маркетинг құпияларымен бөліседі. Kazbusiness.kz Фил Барден баяндаған 5 маркетинг әдісін назарыңызға ұсынады.

1-әдіс: Қолмен ұстап сезіну әсері

«Lego» ойыншықтар дүкенінің бірінде арнайы экран орнатылған. Бұл экранға құрастырғыш қаптамасын жақындату арқылы оның қандай болып құралатынын көруге болады. Дегенмен мұның басқа да пайдасы бар. Ғалымдардың зерттеуінше, тұтынушы тауарды қолында неғұрлым ұзақ ұстаса, соғұрлым сатып алу ықтималдылығы да жоғарылайды. Сондықтан клиенттің қаптаманы көтеріп, экранға алып баруы компания үшін тиімді. Мұндай әдіс арқылы дүкендегі сатылым деңгейі бірнеше есеге артқан.

2-әдіс: Шапшаң әрекет ету

2010 жылы Калифорния Технология Университетінің нейроэкономисті қызықты тәжірибесі жүргізген. Эксперимент нәтижесінде фастфуд өнімдерін көзімен көріп тұрған клиент жылдам сатып алатыны анықталды. Сонымен бірге сөреде емес, ашық тұрған гамбургердің сатылымы салыстырмалы түрде жоғары болған.

Адамдар болашақты емес, қазір болып жатқан оқиғаларды жоғары бағалайды. Егер сізге ақша ұсынып, қазір алсаңыз 100 доллар, келесі жылы алсаңыз 120 доллар болады десе, ойланбастан қазір 100 долларды иемденгіңіз келеді. Экономикада мұны «арзандатылған болашақ» дейді. Бұл эффектіні маркетингте Fiat компаниясы қолданған. Жарнамада көліктің жарты бағасын қазір төлеп, қалған жартысын келесі жылы өтеуге болатындығы айтылған. Ал клиенттер тиімді ұсынысты қолданып, автокөлікті сатып алуға асыққан.

3-әдіс: Тапшылық эффектісі

Біз қазіргі уақытта жетіспей тұрған нәрсені жоғары бағалаймыз. Мұны «тапшылық эффектісі» деп атайды.  «Campbells» консервіленген сорпа өндіруші компаниясы аталмыш эффектіні тиімді пайдалана білді. Олар ең алдымен «Жеңілдік 12 пайыз» деген хабарландыру ілді. Осы кезде сатылған құтылар үлесі әр адамға 3,3 құтыны құраған.

Екіншісінде  хабарламаға «Әр адамға тек 4 құтыдан» деген жазуды қосты. Алайда сатылым деңгейі 3,5 құтыға тең болды. Үшінші хабарламада «Жеңілдік 12 пайыз. Бір адамға 12 құтыдан артық берілмейді» деп жазды. Бұл кезде сатылым деңгейі адам санына шаққанда 7 құтыға дейін көтерілген. Мұндағы жеңілдік адамдар назарын аударды. Ал құты санының шектеуі сатып алуға итермеледі.

4-әдіс: Әрлендіру

«Starbucks» барлық мемлекетте бар. Кофе бағасы қымбат болғанымен, адамдар сатып алуға дайын. Дегенмен компания ұсынып отырған кофенің өзгелерден еш айырмасы жоқ. Мәселе – әрлендіруінде. «Starbucks» мейрамханасындағы жайлы дивандар, ерекше дизайн мен жағымды музыка тұтынушыда шағын демалыс алғандай әсер қалдырады.

Клиент жақсы безендіру мен бренд үшін қомақты ақша төлеуге дайын. Бір ғана «Starbucks» компаниясының табысы әрлендірудің маркектингке қалай әсер ететінін көрсетіп тұр .

5-әдіс: «Зәкір» арқылы сату

Алдымен жоғары бағаны ұсыну қажет. Тұтынушы салыстыра алуы үшін бұдан бірнеше есеге төмен бағаны айтыңыз. Бірінші баға – саудадағы «зәкір», екіншісі – салыстыру құралы.

Стив Джобс «iPad»-ты таныстыру кезінде маркетологтардың бұл өнім үшін кемінде 1 000 доллар сұрайтынын жеткізген. Бұдан кейін Джобс планшеттің бар жоғы 499 долларға сатылатынын хабарлайды. Стив мұнда планшет пен ноутбукты салыстырмады. Ол бір өнімге қойылған екі бағаны салыстыру арқылы сатылым деңгейін өсіре алған.

Байланысты Материалдар

Зымыран лабораториясының нейтроны U.S. Әскери жүктерді сынау – SpaceNews

10.05.2025

Қытайдың сәуір айындағы экспорты 8,1% -ке секьюторлық бағаларға, ал тарифтерге қарамастан сметалық бағаларды алады; Импорттау құлдыраулар – CNBC

10.05.2025

Қытайдың сәуір айындағы экспорты 8,1% -ке секьюторлық бағаларға, ал тарифтерге қарамастан сметалық бағаларды алады; Импорттау құлдыраулар – CNBC

10.05.2025

NVIDIA қоры Trump Ai Chip Prostection-ден асып түскен белгісіздікке арналған, күнделікті инвестордың бизнесі

10.05.2025

NVIDIA қоры Trump Ai Chip Prostection-ден асып түскен белгісіздікке арналған, күнделікті инвестордың бизнесі

10.05.2025

Негізгі Crypto Billy негізгі дауыс бермейді – Axios

10.05.2025

Ұсынылатын материалдар

19 қазанға арналған валюта бағамы

19.10.2022
фото: ашық дереккөз

Жаз айларында оқушылар қайда жұмысқа кіре алады?

15.07.2023

Қазақстанда тұрғын үй бағасы арзандады

11.05.2023
©2024. Барлық құқығы қорғалған. "Kazbusiness.kz" Ақпарат агенттігі

29.05.2023 жылғы №KZ15VPY00070957 Мерзімді баспасөз басылымын, ақпараттық агенттікті және желілік басылымды есепке қою туралы куәлігі, ҚР Ақпарат және қоғамдық даму министрлігінің Ақпарат комитетімен берілген.
KAZBUSINESS - бизнестегі озық жаңалықтар, қажет кеңестер мен тура бағыт нұсқаушы. Жас кәсіпкердің кеңесшісі. Ел нарығында бизнестің іргесін қалаудың қыр-сырын ашатын сайт. Платформа - жеке кәсіпкердің даму жолына қажетті ақпарды жариялайды. Бұл сайт - кәсібін енді бастаған кәсіпкердің негізгі көмекшісі.

Редакция

  • Редакция туралы
  • Редакция саясаты
  • Пайдалану ережелері
  • Құпиялылық саясаты
  • Байланыс

Айдарлар

  • Kazbusiness
  • Әлеумет
  • Дара кәсіпкер
  • Жаңалықтар
  • Керек-дерек
  • Қаржылық кеңес

© 2025 KAZBUSINESS - Қазақстандық бизнестің қыр-сырын ашатын платформа

No Result
View All Result
  • Басты бет
  • Жаңалықтар
  • Дара кәсіпкер
  • Керек-дерек
  • Қаржылық кеңес
  • Kazbusiness
  • Әлеумет

© 2025 KAZBUSINESS - Қазақстандық бизнестің қыр-сырын ашатын платформа