Жыл өткен сайын заман жаңарып, жаңа мамандық түрлері пайда болуда. Бүгінгі күні әлемде ең дамып келе жатқан IT секторын. Үлкен тәжірибесі бар IT маманына жұмыс табу ешқандай қиындық тудырмайды, өйткені нарықта IT мамандарына деген сұраныс жоғары. Осы орайда kazbusiness.kz оқырманға IT журналистика спецификасын оқырман назарына ұсынбақ.
Кез-келген мамандық өкілі өз саласын заман талабына сай туралауға, қосымша табыс алуға мүмкіндігі бар. Ақпараттық технология саласының үздіксіз дамып келе жатқандығын ескерсек, мамандар өзгерістерге жаңа технологияларды бақылап отыруға және өз білімдері мен дағдыларын үздіксіз жетілдіруге тырысатындығы сөзсіз. Оқырман назарына ұсынылатын бірегей мамандықтардың бірі – IT немесе интернет журналистика. Интернет журналистика – интернеттің дамуы мен таралуымен бірге пайда болған журналистиканың жаңа түрі. 2021 жылғы статистика бойынша американдықтардың 86 % -ы жаңалықтардың және ақпараттың басым көпшілігін интернет ресурстары арқылы алады. The Pew Research Center ақпараттық ресурстың мәлімдеуінше 18 бен 29 жас аралығындағы қоғам өкілдерінің 91 %-ы ақпаратты әлеуметтік желілер мен ғаламтор арқылы ақпаратты тұтынады . Аталмыш сферада жұмыс жасаудың бірнеше артықшылықтары бар. Мәселен қолжетімділік факторы.Оқырманның қызығушылығына бейімделген push-хабарландырулар олардың жеке құрылғыларына жеткізіліп, оқырмандарға бір басу арқылы шұғыл жаңалықтарға қол жеткізуге мүмкіндік береді. Бүкіл ақпарат әлемі үнемі олардың қолында. Сонымен қатар интернет журналистика өзекті ақпаратты дәл уақытында таратуға мүмкіндік береді.Маңызды жаңалық газет немесе журнал нөмірі басылғаннан кейін орын алса, ақпарат оқырмандармен бөлісу үшін келесі басып шығаруды күту керек. Онлайн журналистика бұл мәселені жояды. Аудиториямен өзара әрекеттесу арқылы журналистер оқырмандарының оқиғаға қалай қарайтынын немесе реакциясын бақылай алады. Цифрлық платформалар нақты уақыт режимінде пікірлер, бөлісулер және ұнатулар сияқты реакцияларды көріп, материал сапасына анализ жасауға мүмкіндік береді. Жаңалықтар көбінесе жарияланған күні вирусқа айналады, сондықтан тілшілер ненің резонанс тудыратынын біледі және адамдарды қызықтыратын оқиғаларды іздеу үшін тереңдете алады. Аудитория журналистердің өзінен ақпаратты бірден біліп қана қоймайды, енді олар нақты уақыттағы жаңалықтар репортажының осындай түрін күтеді. Цифрлық платформалар шұғыл жаңалықтарды жариялауға және оқиға болған кезде мүмкіндігінше көп жаңартуларды немесе өңдеулерді қосуға мүмкіндік береді. IT сферасында қызмет атқарушы журналисттер: жарнамалық копирайтер,сандық копирайтер, нарық зерттеушісі, мультимедиялық маман, қоғаммен байланыс жөніндегі қызметкер ретінде қызмет атқара алады.