Уақыт ағымына ілесе алмаған бизнестің болашағы бұлыңғыр. Сондықтан да бүгінгі кәсіпкерлік саласында жаңа технологияны пайдалану тенденциясы анық байқалады. Мәселен, қазақстандық автомобиль өндіруші Allur компаниясы жарнама агенттігімен бірлесіп, Орталық Азиядағы нейрондық желілер арқылы жасалған алғашқы бейнероликті жарыққа шығарды, деп хабарлайды kazbusiness.kz тілшісі.
Бір минуттық бейнеролик “Сапарымыздың алғашқы күнінен біз алға ғана ұмтыламыз” деген сөздермен көрермендердің назарын өзіне аударады. Өйткені, бұл 20 жылдық мерейтойын атап өтіп жатқан компания ұжымының талапшылдығын әрі күш-жігерін сипаттайды.
“Біздің бұл идеямыз көрерменге көліктердің тек тасымалдау құралы емес екенін түсіндіреді. Біздің ойымыз, керсінше көпшілікке жаңа техниканың ерекше сезім сыйлайтынын, алға ұмтылдыратынын, жаңа бастамаларға жетелейтінін көрсету”, – дейді компанияның шығармашылық директоры.
Жасанды интеллект адам баласына ең қажетті дүниені көрсете алады. Мәселен, біз көлікте немесе автобуста келе жатқанда армандарымызға қарай жол саламыз. Осындай қозғалыстың барысында еңбектенеміз және демаламыз, жақын адамдарымызбен байланысамыз, шет тілдерін үйреніп, ойыларымызбен бөлісеміз. Сюжетте де дәл осындай шынайы адамдардың бет-бейнесі нейрондық желілер арқылы жасалған бейнелермен үйлесімді айшықталады. Бұл қызықты процесс адам қиялын таңғалдыра түсті.
“Біз көрнекі бейнелерде жеке кеңістіктің идеясын жеткізу үшін дәстүрлі жеңіл әдістерді қолданбадық. Біз нейрондық желілерді пайдаланып, жарнамалық бейнеролик жасайтын Орталық Азиядағы бірінші, әлемдік тәжірибедегі алғашқылардың бірі болғымыз келді. Жасанды интеллект жұмысы әлі де болса қалағанымыздай керемет емес екенін түсінеміз. Дегенмен, адамның ішкі әлемі туралы ойланғанда, қандай да бір уақытша материя туралы айтқанда, бұл тәсілдің біздің пайдамызға қызмет ететінін ұқтық”, – деді Алексей Лейбович.
Бейнероликтің түсірілімі мен өндірісін Қазақстан нарығындағы автомобиль брендтерімен жұмыс істеуде үлкен тәжірибесі бар продюсерлік студия жүзеге асырды. Нейрондық желілермен жұмыс істеуді қазақстандық жетекші нейросуретші, Jah Khalib-тің “Осенняя” бейнебаяны және қазақша “Жұлдызды соғыстар”, “Сақиналар әміршісі” фильмдерімен кеңінен танылған Риз Есентаев мойнына алды.
Маркетингтік мақсатта AI технологияларын пайдалану – әлемдік жетекші компаниялар ұстануға ұмтылатын заманауи үрдіс. Жарнамадағы жасанды интеллект шығармашылықпен айналысуға, тиімділікті арттыруға және өндіріс шығындарын азайтуға мүмкіндік береді.
Автокөлік компаниясы өзінің басты құндылығы адам екенін біледі. Сондықтан да 6 мыңға жуық маманды бір ортақ мүддеге – адамдардың игілігі үшін қызмет етуге біріктіріп отыр.
Әрбір қазақстандық өз мақсатына еркін әрі сенімді қадам басуы үшін алдағы барлық кедергілерді жоюы керек. Міне, бейнероликте де дәл осы ой айтылған.