Қазіргі кезде әлем түрлі мәселелермен бетпе-бет келді. Пандемиямен де, геосаяси жағдаймен де байланысты бірқатар оқиғалар барлық елдерге ықпал етуде, деп хабарлайды energyprom.kz.
Бұл ретте жеке сектордың қатысуынсыз әлеуметтік мәселелерді шешу мүмкін емес екені анық, сондықтан тұрақты даму қағидаттары, оның ішінде бизнесті дамыту тұжырымдамасы аясында бизнес-ортада да тиімді құралдар әзірленуде.
Мысалы, АҚШ пен Еуропадағы компаниялар үшін ішкі стандарттар мен тұтынушылардың күтулеріне сәйкес келетін корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік шын мәнінде міндетті болып табылады, бұл іскерлік бедел мен бренд құнына тікелей әсер етеді.
Reportlinker.com есебіне сәйкес, егер бизнес тұрақтылық пен әлеуметтік жауапкершілікке басымдық берсе, тұтынушылар әдетте өнімдер мен қызметтерге қосымша ақша жұмсауға дайын. Әлемді жақсарту үшін қадамдар жасайтын компаниялар бренд адалдығына кепілдік беру арқылы тұтынушылардың таңданысын тудырады.
Мәселен, сауалнамаға қатысқан тұтынушылардың 90%-ы әлеуметтік жауапкершілікке ден қойған бизнеске көбірек сенеді. Сонымен қатар әлемдегі сатып алушылардың 90%-дан астамы жақсы істі қолдайтын брендтерге ауысуы мүмкін.
Қазақстанда әлеуметтік жауапкершілік бизнес үшін, әсіресе елдегі ең ірі компаниялар үшін маңызды бағытқа айналуда.