Қауымдастықтың үндеуі мен жағдайды өзгерту бойынша ұсыныстар алдымен Астана қаласы кәсіпкерлер палатасының алаңында Палата директоры Бейсен Жолболдиевтің төрағалығымен талқыланып, одан кейін Дәулет Хамзин халықаралық әуежайының басқарма төрағасымен кездесу өтті.
Сонымен, Астана қаласы көлік қызметкерлері қауымдастығының төрағасы Медет Құрманов 2020 жылдың маусымынан бастап халықаралық әуежайға жолаушылар мен багажды тасымалдауды ұйымдастыру үшін автотұрақтарды жалға алу құқығына байқау өткізіп жатқанын айтты. Барлық такси тасымалдаушының автокөліктері. Содан бері бір ғана тасымалдаушының таксилері әуежайдың тұрағына кіре алады, өйткені шағын мобильді паркі бар басқа тасымалдаушыларға бұл орындарды сатып алу тиімсіз.
«Автомобиль көлігі туралы заңға сәйкес (26-бап, 3 және 5-тармақтар) жолаушылар мен багажды тасымалдауды ұйымдастыру Астана қаласы әкімдігінің құзыретіне жатады, оның ішінде әуежайдағы такси тұрағы да бар. Жолаушыларға қызмет көрсетудің технологиялық процесін ескере отырып, бос уақытты тиімді пайдалану, жылжымалы құрамды ұтымды пайдалану, такси қызметінің құнын төмендету мақсатында, келген рейстерді күту үшін кез келген босатылған такси әуежайдағы такси тұрағын пайдалануы керек. Соған қарамастан, Қауымдастық мүшелерінен, сондай-ақ ресми тасымалдаушы атанған такси компанияларынан такси тұрағына кіруді шектеу туралы шағымдар түсіп жатыр», – деді Медет Құрманов.
Олар әуежайға такси көліктері үшін екінші қатарға автоматты түрде кіруге рұқсат беруді ұсынып отыр. Такси жүргізушілердің тізімі ресми тасымалдаушылар санынан қалыптасады және Астана қаласының әкімдігімен келісіледі.
«Шлагбаум бар, камера бар, тізім бар. Енді қарапайым интеграция қажет. Машина келеді, оның нөмірі тексеріледі, ол өтеді және бірден кіру үшін төлейді. Төлем үшін төлем жүйесін қосуға болады. Тіркелу құны талқыланатын мәселе, оны шешуге болады», – дейді Медет Құрманов.
Спикердің айтуынша, бір кездері бұл ұсыныс әуежай басшылығына жасалған, бірақ кейін оны қолдамай, бірінші қатарды жеребеге бөліп, аукцион арқылы ұтыс ойынын өткізген.
«Кейбір компаниялардың нарықтан кетіп жатқаны дұрыс емес, басқалары енді құрылып жатыр. Бірақ олар енді бұл автотұрақты пайдалана алмайды. Неліктен біз бұл мәселені қазір қайтадан көтеріп отырмыз, өйткені, біздің ақпаратымыз бойынша, әуежай желтоқсанда қайтадан аукцион өткізбекші», – деді Медет Құрманов.
Оның айтуынша, қазір елордада 1000-ға жуық автокөлік паркі бар 31 ресми такси тасымалдаушысы тіркелген.
«Астана – Қазақстанның бас қаласы, әуежай стратегиялық нысан екені анық. Бірақ жолаушылардың жайлылығын қамтамасыз ету және бағаны реттеу үшін барлық такси тасымалдаушысына рұқсат беру керек. Енді сіз білесіз, баға өз қалауыңыз бойынша белгіленеді. Бұл мәселені пысықтау керек. Бұл – еліміздің келбеті мен қаламыздың іскерлік ахуалы», – деді Бейсен Жолболдиев.
Жалпы, екі кездесудің қорытындысы бойынша әуежай басшылығы Қауымдастықтың ұсыныстарын қарауға дайын екенін білдірді, көлік қызметкерлерінің әуежаймен ресми тасымалдаушылардың өзара әрекеттесу механизмін әзірлеу туралы келісімге қол жеткізілді.
«Менің ойымша, келіссөздер сәтті өтті. Іс жүзінде кәсіпкерлік қызметке кедергі болған тағы бір кедергі жойылды», – деп түйіндеді сөзін Астана қаласы кәсіпкерлер палатасының директоры.