Күн сайын дүкенге келгенде, көптеген тауарларды көреміз. Алайда, олардың біреуіне ғана артықшылық береміз. Әдетте біз бұл таңдауды өз тәжірибесі мен ақыл-ой негізінде жасаймыз. Бірақ іс жүзінде біздің қолымызда түрлі әлеуметтік және жарнамалық тетіктер жиі басқарылады. Оларды іске қосу-маркетологтың міндеті.
Міндеттері мен талаптары.
Маркетолог өнімді нарыққа шығаруға жауапты.
Оның міндетіне
▪︎позициялау тұжырымдамасын әзірлеу,
▪︎нарықты және бәсекелестердің тауарларын зерттеу,
▪︎мақсатты аудиторияны талдау кіреді.
Осы міндеттерді орындау үшін маркетологқа аналитикалық ақыл қоймасы болуы қажет. Бұл ретте, нақты статистикалық талдау бұл жерде жеткіліксіз болады – маркетолог шығармашылық ойлауды, өнімді өзгелер арасында бөліп көрсетуге көмектесетін тұжырымдамаларды әзірлеуді білуі тиіс.
Әдетте, маркетолог Барлық міндеттермен дербес айналыспайды, бірнеше қызметкерлердің әрекеттерін үйлестіреді, олардың саны фирмаға байланысты өте маңызды болуы мүмкін. Ол үшін жақсы дамыған ұйымдастырушылық және коммуникативтік дағдылар қажет.
Жұмысқа орналасу.
Маркетолог белгілі бір тауарлар мен қызметтерді өндірумен және сатумен айналысатын ірі компанияның штатында жұмыс істей алады.
Ол сондай-ақ маркетинг агенттігінде жұмыс істей отырып, кішігірім фирмаларға қызмет көрсете алады.
Білім.
Маркетолог мамандығын алу үшін, мысалы “Менеджмент” білім беру бағдарламасы Экономика факультеті.
Зарплата 80 000 тг. ден 400 000 тг. дейін.