No Result
View All Result
  • Басты бет
  • Жаңалықтар
  • Дара кәсіпкер
  • Керек-дерек
  • Қаржылық кеңес
  • Kazbusiness
  • Әлеумет
  • Басты бет
  • Жаңалықтар
  • Дара кәсіпкер
  • Керек-дерек
  • Қаржылық кеңес
  • Kazbusiness
  • Әлеумет
No Result
View All Result
kazbusiness.kz
No Result
View All Result
Басты бет Жаңалықтар

Бизнесіңізді ребрендинг арқылы дамыту тәсілдері

02.11.2022
Жаңалықтар, Керек-дерек
4
👁️
WhatsappTelegramTwitterFacebook

Ребрендинг дегеніміз…

Ребрендинг — бизнесті жаңғыртудың тиімді маргетингтік стратегиясы. Жаңарып, жаңғыруды біздің табиғатымыз сүйеді. Мәселен, бірнеше жыл бұрын қатты ұнатып алған жиhазыңыз қазір сізді бұрынғыдай қуантпауы мүмкін. Сол сияқты брендтер мен компаниялардың да дәурені өте бастаған шақта оларды өмірге қайта әкелетін — ребрендинг.

Ребрендингтің басты мақсаты — бұрынғы клиенттеріңізді қайта қызықтырып, жаңа клиенттер табу. Ребрендингтің мақсаттары:
— Клиенттердің санын көбейту;
— Брендтің бәсекеге қабілетін арттыру;
— Бұрынғы клиенттердің назарын аудару;
— Брендті ерекшелендіру;
— Табысты арттыру.

Ребрендинг 2 түрлі болуы мүмкін:
1. Ірі өзгеріс — компанияның түбегейлі өзгерісі;
2. Жекелей өзгеріс — бұл брендтің логотипінің не ұранының және т.б. өзгерісі. Ескерту! Тауардың әр түрлілігі мен компанияның қызметтері ребрендингсіз де өзгеруі мүмкін.

Компаниялар неге ребрендинг жүргізеді?

Тұтынушылардың қызығушылығының төмендеуі ребрендинг жасауға ең басты себеп. Бұл тауар мүлде керексіз болып қалды деген сөз емес. Тауар әлі де сұранысқа ие, бірақ бұрынғыдай қажеттілігі жоқ. Компанияның басшылығы бұл жағдайда өнімді тұтынушыларға жаңа әдіспен таныстыруға бас қатыруы керек.

Қай кезде ребрендинг жүргізуге асыққан дұрыс?

Әр бренд нарықта лидер болу үшін бар күшін салады. Ал ол үшін ең бастысы –клиентке не керек екенін түсіну. Қысқасы, ребрендингке тауардың емес, брендтің ескіргенін түсінген кезде жүгіну керек. Көптеген тұтынушылар тек қана трендтегі дүниені сатып алуға құмар. Сондықтан әр кәсіпкер өз тауарын трендке айналдыруға тырысқаны жөн.

Ребрендингтің әсері

Нарық өзгеріп, кеңейген сайын адамдардың да талғамы өзгереді. Кезіндегі Motorola телефоны есіңізде ме? Бұл ұялы телефон сол кездегі Siemens, Nokia телефондарының қасында ерекшеленіп тұрды. Осылайша адамдардың назарын өзіне аударды. Ребрендинг арқасында өнімнің дизайны да өзгеріске түседі. Яғни өнімнің сыртқы пішіні, қорабы жаңарып, адамдардың қызығушылығын арттырады. Мұндай мысалды күнделікті өмірде жиі кездестіреміз. Брендтердің дизайны ғана емес атауы да өзгеріске ұшырайды. Бұл да ребрендингтің көрінісі. Мәселен, әлемге әйгілі «Nike» компаниясы кезінде «Blue Ribbon Sports» деп аталған болатын. 1971 жылы компания ребрендингті қолға алды. Сол кезде оның логотипі де, атауы да қазіргісіне өзгерген.

Байланысты Материалдар

Зымыран лабораториясының нейтроны U.S. Әскери жүктерді сынау – SpaceNews

10.05.2025

Қытайдың сәуір айындағы экспорты 8,1% -ке секьюторлық бағаларға, ал тарифтерге қарамастан сметалық бағаларды алады; Импорттау құлдыраулар – CNBC

10.05.2025

Қытайдың сәуір айындағы экспорты 8,1% -ке секьюторлық бағаларға, ал тарифтерге қарамастан сметалық бағаларды алады; Импорттау құлдыраулар – CNBC

10.05.2025

NVIDIA қоры Trump Ai Chip Prostection-ден асып түскен белгісіздікке арналған, күнделікті инвестордың бизнесі

10.05.2025

NVIDIA қоры Trump Ai Chip Prostection-ден асып түскен белгісіздікке арналған, күнделікті инвестордың бизнесі

10.05.2025

Негізгі Crypto Billy негізгі дауыс бермейді – Axios

10.05.2025

Ұсынылатын материалдар

Уоррен Баффет осы жылы зейнетке шығады, бұл жылы титанға жүгіру – Вашингтон Посты

05.05.2025
фото: ашық дереккөз

АҚШ пен Қытайда ауа температурасы 50 градустан асып кетті

18.07.2023

@SalyqBot сандық салық кеңесшісі туралы не білеміз?

12.10.2022
©2024. Барлық құқығы қорғалған. "Kazbusiness.kz" Ақпарат агенттігі

29.05.2023 жылғы №KZ15VPY00070957 Мерзімді баспасөз басылымын, ақпараттық агенттікті және желілік басылымды есепке қою туралы куәлігі, ҚР Ақпарат және қоғамдық даму министрлігінің Ақпарат комитетімен берілген.
KAZBUSINESS - бизнестегі озық жаңалықтар, қажет кеңестер мен тура бағыт нұсқаушы. Жас кәсіпкердің кеңесшісі. Ел нарығында бизнестің іргесін қалаудың қыр-сырын ашатын сайт. Платформа - жеке кәсіпкердің даму жолына қажетті ақпарды жариялайды. Бұл сайт - кәсібін енді бастаған кәсіпкердің негізгі көмекшісі.

Редакция

  • Редакция туралы
  • Редакция саясаты
  • Пайдалану ережелері
  • Құпиялылық саясаты
  • Байланыс

Айдарлар

  • Kazbusiness
  • Әлеумет
  • Дара кәсіпкер
  • Жаңалықтар
  • Керек-дерек
  • Қаржылық кеңес

© 2025 KAZBUSINESS - Қазақстандық бизнестің қыр-сырын ашатын платформа

No Result
View All Result
  • Басты бет
  • Жаңалықтар
  • Дара кәсіпкер
  • Керек-дерек
  • Қаржылық кеңес
  • Kazbusiness
  • Әлеумет

© 2025 KAZBUSINESS - Қазақстандық бизнестің қыр-сырын ашатын платформа