No Result
View All Result
  • Басты бет
  • Жаңалықтар
  • Дара кәсіпкер
  • Керек дерек
  • Қаржылық кеңес
  • Салық
  • Айна
  • Басты бет
  • Жаңалықтар
  • Дара кәсіпкер
  • Керек дерек
  • Қаржылық кеңес
  • Салық
  • Айна
No Result
View All Result
kazbusiness.kz
No Result
View All Result
Басты бет Жаңалықтар

Бизнесіңізді ребрендинг арқылы дамыту тәсілдері

02.11.2022
Жаңалықтар, Керек дерек
1
рет
WhatsappTelegramTwitterFacebook

Ребрендинг дегеніміз…

Ребрендинг — бизнесті жаңғыртудың тиімді маргетингтік стратегиясы. Жаңарып, жаңғыруды біздің табиғатымыз сүйеді. Мәселен, бірнеше жыл бұрын қатты ұнатып алған жиhазыңыз қазір сізді бұрынғыдай қуантпауы мүмкін. Сол сияқты брендтер мен компаниялардың да дәурені өте бастаған шақта оларды өмірге қайта әкелетін — ребрендинг.

Ребрендингтің басты мақсаты — бұрынғы клиенттеріңізді қайта қызықтырып, жаңа клиенттер табу. Ребрендингтің мақсаттары:
— Клиенттердің санын көбейту;
— Брендтің бәсекеге қабілетін арттыру;
— Бұрынғы клиенттердің назарын аудару;
— Брендті ерекшелендіру;
— Табысты арттыру.

Ребрендинг 2 түрлі болуы мүмкін:
1. Ірі өзгеріс — компанияның түбегейлі өзгерісі;
2. Жекелей өзгеріс — бұл брендтің логотипінің не ұранының және т.б. өзгерісі. Ескерту! Тауардың әр түрлілігі мен компанияның қызметтері ребрендингсіз де өзгеруі мүмкін.

Компаниялар неге ребрендинг жүргізеді?

Тұтынушылардың қызығушылығының төмендеуі ребрендинг жасауға ең басты себеп. Бұл тауар мүлде керексіз болып қалды деген сөз емес. Тауар әлі де сұранысқа ие, бірақ бұрынғыдай қажеттілігі жоқ. Компанияның басшылығы бұл жағдайда өнімді тұтынушыларға жаңа әдіспен таныстыруға бас қатыруы керек.

Қай кезде ребрендинг жүргізуге асыққан дұрыс?

Әр бренд нарықта лидер болу үшін бар күшін салады. Ал ол үшін ең бастысы –клиентке не керек екенін түсіну. Қысқасы, ребрендингке тауардың емес, брендтің ескіргенін түсінген кезде жүгіну керек. Көптеген тұтынушылар тек қана трендтегі дүниені сатып алуға құмар. Сондықтан әр кәсіпкер өз тауарын трендке айналдыруға тырысқаны жөн.

Ребрендингтің әсері

Нарық өзгеріп, кеңейген сайын адамдардың да талғамы өзгереді. Кезіндегі Motorola телефоны есіңізде ме? Бұл ұялы телефон сол кездегі Siemens, Nokia телефондарының қасында ерекшеленіп тұрды. Осылайша адамдардың назарын өзіне аударды. Ребрендинг арқасында өнімнің дизайны да өзгеріске түседі. Яғни өнімнің сыртқы пішіні, қорабы жаңарып, адамдардың қызығушылығын арттырады. Мұндай мысалды күнделікті өмірде жиі кездестіреміз. Брендтердің дизайны ғана емес атауы да өзгеріске ұшырайды. Бұл да ребрендингтің көрінісі. Мәселен, әлемге әйгілі «Nike» компаниясы кезінде «Blue Ribbon Sports» деп аталған болатын. 1971 жылы компания ребрендингті қолға алды. Сол кезде оның логотипі де, атауы да қазіргісіне өзгерген.

Байланысты Материалдар

Кәсіпкер Тоқаевқа тазының күшігін сыйға тартты

21.03.2023

Бір мандатты жүйе бойынша депутат болғандардың тізімі жарияланды

21.03.2023

Алматы облысында «G4 City» арнайы экономикалық аймағы құрылды

21.03.2023

Кәсіпкерлерді бопсалап жүрген қылмыстық топ ұсталды

21.03.2023

Енді кәсіпкерлер қосымша құн салығы бойынша арнайы тіркелмейді

21.03.2023

Рамазан айында кәсіпкерлерге үндеу жасалды

20.03.2023

Ұсынылатын материалдар

Түркістанда аз пайызбен несие беру бойынша 16 жоба қолдау тапты

10.08.2022

Қант кластерінде 5 мың адам жұмыспен қамтылған

22.09.2022

«Алматы облысы республикалық бюджеттің донарына айналады» — Әлібек Қуантыров

15.06.2022

KAZBUSINESS - бизнестегі озық жаңалықтар, қажет кеңестер мен тура бағыт нұсқаушы. Жас кәсіпкердің кеңесшісі. Ел нарығында бизнестің іргесін қалаудың қыр-сырын ашатын сайт. Платформа - жеке кәсіпкердің даму жолына қажетті ақпарды жариялайды. Бұл сайт - кәсібін енді бастаған кәсіпкердің негізгі көмекшісі.

Жаңа жазбалар

  • Кәсіпкер Тоқаевқа тазының күшігін сыйға тартты
  • Бір мандатты жүйе бойынша депутат болғандардың тізімі жарияланды
  • Алматы облысында «G4 City» арнайы экономикалық аймағы құрылды

Айдарлар

  • Айна
  • Дара кәсіпкер
  • Жаңалықтар
  • Керек дерек
  • Қаржылық кеңес
  • Салық

© 2023 KAZBUSINESS - Қазақстандық бизнестің қыр-сырын ашатын платформа

No Result
View All Result
  • Басты бет
  • Жаңалықтар
  • Дара кәсіпкер
  • Керек дерек
  • Қаржылық кеңес
  • Салық
  • Айна

© 2023 KAZBUSINESS - Қазақстандық бизнестің қыр-сырын ашатын платформа