МАМАНДЫҚТЫҢ МӘНІ
Мейрамхананың дамуы мен оның танымалдылығындағы менеджердің рөлін түсіну үшін осы мамандықтың мәнін білу қажет. Мейрамхананың менеджері, сіз өзіңіздің өміріңізде өмірін армандаған адам деп айтуға болады. Жиі менеджер келіп, ақша тапқан және мекеме құрған адамға айналады.
Демек, ол тұжырымдаманың құрушысы және мейрамхананы нарыққа шығаратын адам ретінде, сондай-ақ ұрпақтың гүлденуіне қамқорлық ететін иесі ретінде әрекет етеді.
Бұл мамандық мансаптағы ең күшті болып табылады және оған жету үшін барлық процестерді ішінен білу үшін төменде атағы бар лауазымдарда жұмыс істеу керек. Тиісті білім алу маңызды.
Мейрамхана менеджері көбінесе мекеменің нарықта қалай орналасқанына байланысты. Мейрамхананың орналасу орнын, өлшемін, дизайнерлік үй-жайын жобалау туралы шешім қабылдайды. Оның шешімі бойынша аспаздық ұсыныстарға, сондай-ақ персоналдың құрамына, тұтастай алғанда мейрамхананың жетістіктерін анықтайтын тұтынушылармен қарым-қатынас жасауға мүмкіндік беретін шешімі маңызды рөл атқарады.
Мейрамхана менеджменті көптеген білім мен дағдыларды қамтиды. Мұнда сізге маркетолог, бухгалтер және психолог болу керек.
НЕГІЗГІ МІНДЕТТЕР
Менеджердің кәсіпқойлығынан оның мейрамханасы қандай болады. Ол қызметкерлердің жұмысын ұйымдастыра білуі керек, сондықтан өнім жақсы өнім болып табылады.
Мейрамхана мекемесінің дұрыс жарнамасын жасау қабілеті оған жақсы қонақтарды қабылдауға мүмкіндік береді.
Ресторан менеджері бухгалтерлік жазбаларды жүргізе алады, себебі бұл қауіпсіздік кепілдігі.
Ол үшін жұмыста әртүрлі болмауы керек, жиі бәрін анықтайды. Осы мәселелерді шешуге қабілетті, сіз мейрамхананың жетістігін қамтамасыз ете аласыз, менеджердің негізгі міндеттеріне кіретін жоғары деңгейде өз бейнесін сақтай аласыз.
НЕГІЗГІ ФУНКЦИЯЛАР
Мейрамхананы басқару күрделі бизнес болып табылады, себебі менеджердің ештеңесі жоқ. Ол өз штаты үшін жақсы тәлімгер және барлық өндірістегі үлгі, және тіпті жиі өмірлік мәселелерде де болуы керек.
Жұмыс орнында менеджер:
- Қызметкерлермен жұмыс істеу, міндеттерді қабылдау және бөлу;
- Кәсіпорынның қаржылық қызметін қадағалау, мейрамхананың сатылымы мен шығындарын талдау;
- Мемлекеттік қызметтермен байланысты мәселелерді шешу;
- Мекемені қажетті жабдықпен қамтамасыз ету;
- Жабдықтаушылармен байланыста болыңыз;
- Баға саясаты, мәзір, шарап картасы қалыптастыру.
Менеджердің жоғарыда аталған функцияларға жауап беру қабілетінен бастап, кәсіпорынның қаржылық әл-ауқаты негізінен байланысты.
СІЗГЕ НЕ КЕРЕК ЕКЕНІН БІЛУ КЕРЕК
Мейрамханалар үш түрі бар. Бұл премиум, орта және жылдам тағам мейрамханалары . Ең жоғары деңгейдегі мейрамханада жұмыс істеу, әрине, өзгеше болады. Осындай мекеменің менеджері бұл салада тәжірибесі бар, кем дегенде бес жыл бойы профильдегі жоғары білімі бар. Ол шарап картасын оқып, жоғары тағамдарды біле білуі керек, кәсіпорын үшін қызметкерлерді жұмысқа алуда тәжірибесі болуы керек.
Орташа класс мейрамханасының директорына қойылатын талап аздап аз. Осындай мекемеде 2-3 жылдық тәжірибесі бар адамды тағайындау ұсынылады.
Фаст фуд деңгейінде мейрамхана директоры лауазымына үміткерлер көбірек демократиялық көзқарас.
Болашақ режиссердің орындауы керек міндеттерге сүйене отырып, ол оларды шешу жолдарын білуге және осыған байланысты табысты тәжірибеге ие болу керек.
Білімді жақсы багажды тізбектегі мейрамханалар қызметкерлері алады, өйткені мұнда оқыту өте жоғары деңгейде.
Болашақ менеджер мейрамхананың бағдарламалық жасақтамасымен таныс болған жағдайда өте жақсы.
МЕЙРАМХАНА МЕНЕДЖЕРЛЕРІНЕ АРНАЛҒАН ТРЕНИНГ
Мейрамханада жұмыс істеу дағдылары мен дағдыларымен қатар, тиісті білім деңгейін талап етеді. Жиі арнайы тәжірибе алмаған тәжірибелі менеджерлер қаржылық мәселелерді шеше алмайды, қызметкерлерді басқаруда қиындықтар туындайды және заңнамалық актілерге нашар бағытталған.
Сондықтан « Мейманхана және мейрамхана бизнесін басқару» мамандығы бүгінгі күні өте сұранысқа ие. Көптеген университеттерде осы бағытта жақсы білім алуға болады. Әрине, бюджет орындары да ұсынылады, бірақ олар жеткіліксіз. Жалпы, оқыту коммерциялық негізде жүзеге асырылады.
Мамандықтар экономикалық және ұйымдастырушылық бағыттар бойынша ұсынылады.
Сіз курстар менеджері мейрамханасын ала аласыз. Бұл ресторан бизнесінде жақсы тәжірибесі бар адамдар үшін, бірақ көп және білім алуды қалайды. Мұнда көптеген ұсыныстар бар. Қажет болса, таңдауға болатын нәрсе бар.
” alt=”” aria-hidden=”true” />
МЕЙРАМХАНА МЕНЕДЖЕРІ БОЛУ ЖОЛЫ
Қазіргі уақытта мейрамхана бизнесі тез дамып келеді. Бұл жастарға мансапты сәттілікке талпындырып, бірнеше жылдан кейін кәсіпке айналуды қалайды. Ресторанға қарапайым официанттар ретінде келіп, 5-6 жыл бойы менеджер болу әбден мүмкін. Әрине, сіз бұл үшін көп күш жұмсауыңыз керек. Біз көп жұмыс істеуіміз керек, мейрамхана бизнесін үйреніп, жаңа үрдістердің пайда болуын бақылап отыруымыз керек.
Танымал ресей мейрамханаларының кеңесі туралы еуропалық желінің бір бөлігі болып табылатын қонақ үйдің кейбір мейрамханасынан бастау керек. Жақсы жаттығулар болғандықтан, қысқа уақыт ішінде сіз мансап сатысын көтеру үшін маңызды жетістікке қол жеткізе аласыз. Осындай мектепті бітірген әрбір адам, ең төменгі деңгейден бастап, мейрамхананы қалай басқаруға болатынын жақсы біледі.
МАНСАПТЫҚ ӨСУ ПЕРСПЕКТИВАЛАРЫ
Мейрамхана өнеркәсібі қай жерде дамиды? Батыс Еуропа елдерімен салыстырсақ, Ресей мен Мәскеу артта қалады. Мәселен, Еуропада мыңдаған адамның үлкен қалаларында мейрамханада 150 орын, Мәскеуде 25 ғана. Басқа да кемшіліктер орталықтардың жартысынан көбін құрайды. Көп ұзамай олар ұйықтау алаңдарында пайда болады, мейрамхана менеджеріне қажет. Мәскеу мейрамханалық салада табысты мансапты құрғысы келетіндерге мүмкіндік береді.
Дереккөз: kk.birmiss.com