No Result
View All Result
  • Басты бет
  • Жаңалықтар
  • Дара кәсіпкер
  • Керек дерек
  • Қаржылық кеңес
  • Салық
  • Айна
  • Басты бет
  • Жаңалықтар
  • Дара кәсіпкер
  • Керек дерек
  • Қаржылық кеңес
  • Салық
  • Айна
No Result
View All Result
kazbusiness.kz
No Result
View All Result
Басты бет Жаңалықтар

«Көгілдір мұхит» стратегиясы туралы не білеміз?

02.11.2022
Жаңалықтар, Керек дерек
0
рет
WhatsappTelegramTwitterFacebook

Чан Ким және Рене Моборн — бизнес саласында жетістікке жеткен жандар. Олар бизнес идея және стратегиялар мысалымен бөліседі. «Көгілдір мұхит стратегиясы. Басқалардан тыс нарықты қалай табуға немесе құруға болады» (Blue ocean shift: Beyond competing — proven steps to inspire confidence and seize new growth) кітабында 150 мықты стратегияны көрсетеді. Назарларыңызға кітаптың қысқаша мазмұнын ұсынамыз.

Авторлар туралы

Чан Ким – әйгілі бизнес-кеңесшілердің бірі, профессор және INSEAD француз бизнес-мектебі мен халықаралық менеджмент кафедрасының мүшесі. Value Innovation Action Tank директорлар кеңесі мен ЕуроОдақ кеңесінің мүшесі.

Рене Мауборг – жоғарыда аталған INSEAD менеджментінің көрнекті зерттеушісі және профессоры, Дүниежүзілік экономикалық форумның мүшесі.

Кітаптың қысқаша мазмұны

Кітап он бес жылдық зерттеуге негізделген. Мысал ретінде 120 жыл бойы қолданылған 150 өнімнің стратегиясын келтіреді. Дәл осы стратегиялар көгілдір мұхиттың жалпы стратегиясын шынайы етті.

Кітап кіріспеден, авторларға алғыс және үш үлкен бөлімнен тұрады. Барлығы тоғыз тарау, қосымшалар мен ескертпелер, библиография және авторларға арналған блок бар.

«Көгілдір мұхиттың» құрылуы

«Көгілдір мұхиттың» құрылуын әйгілі цирк шоуы «Cirque du Soleil»-мен сипаттауға болады. Олар кәдімгі цирк шоуларымен бәсекелеспеу туралы шешім қабылдады. Себебі бәсекелестік болмайтын нарықтың бос сегментін құруға бел буды. Нарық жаңа мақсатты аудиторияға бағытталды. Цирктің жетістігі – ұйымдастырушылар болашақта жетістікке жету үшін бәсекелестіктен арылу керектігін білуі.

Компания мен саладан стратегиялық қадамға

Стратегиялық қадам — жаңа нарықты құра алатын ірі бизнес-ұсыныс. Соны әзірлеуге бағытталған шешімдер мен іс-әрекеттердің жиынтығы.

Көгілдір мұхитты құрудағы жеңімпаздар мен сәтсіздікке ұшыраған компаниялардың айырмашылығы – олардың әрқайсысы стратегияны әр түрлі қолданды.

Қызыл мұхитта қалып қойған адамдар бәсекелестерден озып, нарықта ыңғайлы болатын дәстүрлі тәсілге жүгінеді. «Көгілдір мұхиттағы» кәсіпкерлер басқаға алаңдамады. Олар «құндылық инновациясы» деп аталатын басқа стратегияға сүйенеді.

Стратегия әдістері

Көгілдір мұхит стратегиясының бірінші қағидасы – бәсекелестік әлемінен шығу және жаңа индустрия құруға бағытталған нарықты қайта құру. Нарықты қайта құрудың алты әдісі бар:

  • Балама салаларды зерттеу;
  • Саланың стратегиялық топтарын зерттеу;
  • Сатып алушының тізбегіне қарау;
  • Қосымша қызметтер мен өнімдерді сараптау;
  • Тұтынушылар үшін өнімнің функционалды және эмоционалды тартымдылығын талдау;
  • Ертеңгі күнді болжау.

Сандарға емес, бейнеге назар аударыңыз

Бұл қағида тәуекелді төмендетеді.

Стратегиялық канва жасау төрт кезеңнен тұрады:

  • Көрнекі шабыт;
  • Көрнекі зерттеу;
  • Көрнекі стратегия жәрмеңкесі;
  • Көрнекі қарым-қатынас;

Қолданыстағы сұраныстан асып кету

Бұл — жаңашылдыққа жетудің кілті. Жетістікке жету үшін қазіргі таңда бар клиенттерге назар аударыңыз. Сол клиенттерге одан әрі жағу үшін жұмыс істеңіз.

Ірі ұйымдастырушылық кедергілерді жеңу

Компания төрт негізгі кедергіні жеңуі керек.

Біріншісі – қызметкерлердің ішкі диссонациясы. Жұмысшылар стратегиялық өзгерістің дұрыс және қажет екендігіне сенімді болу керек.

Екінші кедергі – шектеулі ресурстар. Компанияға неғұрлым өзгеріс керек болса, оларды іске асыру үшін соғұрлым көп ресурс қажет болады.

Үшінші кедергі – мотивация. Өзгеріске жұмысшылардың ынталануы маңызды.

Төртінші кедергі – саяси интригалар. Бұл жерде шенеуніктер мен лауазымды тұлғалардың бизнестегі жаңашылдыққа деген көзқарасын ескеру қажет.

Байланысты Материалдар

Кәсіпкер Тоқаевқа тазының күшігін сыйға тартты

21.03.2023

Бір мандатты жүйе бойынша депутат болғандардың тізімі жарияланды

21.03.2023

Алматы облысында «G4 City» арнайы экономикалық аймағы құрылды

21.03.2023

Кәсіпкерлерді бопсалап жүрген қылмыстық топ ұсталды

21.03.2023

Енді кәсіпкерлер қосымша құн салығы бойынша арнайы тіркелмейді

21.03.2023

Рамазан айында кәсіпкерлерге үндеу жасалды

20.03.2023

Ұсынылатын материалдар

Алматы облысында «Есiк визит-орталығы» бой көтереді

08.10.2022

Бизнеске kpi зауытының айналасында қайта өңдеу өндірісін дамыту бағдарламасы қажет

19.12.2022

“Ansar foods” кәсіпорны жылына 10-15 мың тонна өнім өндіруді жоспарлап отыр

20.12.2022

KAZBUSINESS - бизнестегі озық жаңалықтар, қажет кеңестер мен тура бағыт нұсқаушы. Жас кәсіпкердің кеңесшісі. Ел нарығында бизнестің іргесін қалаудың қыр-сырын ашатын сайт. Платформа - жеке кәсіпкердің даму жолына қажетті ақпарды жариялайды. Бұл сайт - кәсібін енді бастаған кәсіпкердің негізгі көмекшісі.

Жаңа жазбалар

  • Кәсіпкер Тоқаевқа тазының күшігін сыйға тартты
  • Бір мандатты жүйе бойынша депутат болғандардың тізімі жарияланды
  • Алматы облысында «G4 City» арнайы экономикалық аймағы құрылды

Айдарлар

  • Айна
  • Дара кәсіпкер
  • Жаңалықтар
  • Керек дерек
  • Қаржылық кеңес
  • Салық

© 2023 KAZBUSINESS - Қазақстандық бизнестің қыр-сырын ашатын платформа

No Result
View All Result
  • Басты бет
  • Жаңалықтар
  • Дара кәсіпкер
  • Керек дерек
  • Қаржылық кеңес
  • Салық
  • Айна

© 2023 KAZBUSINESS - Қазақстандық бизнестің қыр-сырын ашатын платформа